Masažo klinika kaip antri namai

Ko gali trūkti mūsų išmaniuose gyvenamuose? Labiausiai žmonėms trūksta prisilietimo arba profesionalaus masažo.  Visi mėgėjiškai mokam prisileisti prie kito kūno, bet tik profesionalūs kūno terapeutai žino tuo kūno taškus, kuriuos paspaudus atsipalaiduoja raumenys ir net sustiprėja laikysena. Šiandien kaip niekad vaikštom sulinkę, susikūprinę. Dirbdami prie kompiuterių, prie jų mokydamiesi ir pramogaudami mes pamažu traukiamės ir sustingstam. Kartais atrodo, kad niekaip ir nenulipsim nuo tos nepatogios kėdės. Nuo vaikystės mes mokomi taisyklingai sėdėti,  bet kažkodėl vis vien traukiamės į tuos kūno kiautus. Jei masažo klinikos taptų mūsų antraisiais namais, gal mes būtume labiau atsipalaidavę?

Įsivaizduokit, kad masažo klinika jūsų antrieji namai. Visados po dienos darbų užsukate pas kūno terapeutus. Jie kaip psichologai leidžia atsipalaiduoti, jus išjudina ir sugrąžina gyvenimui spalvų. Kiek pykčio ir liūdesio mus lydi, jei nepalaikom taisyklingos laikysenos, neatpalaiduojam raumenų. Visą gyvenimą mes einam įsitempę, kaip ant adatų.  Jei skirtume laiko kūno terapijai, gal darbuose būtume produktyvesni, o namuose laimingesnis. Kartais reikia tik prisilietimo, kad pradėtumėt dieną ar ją užbaigtumėt su šypsena. Kai šiuolaikinis gyvenimo ritmas toks intensyvus, kai tiek taršos ir nesureguliuotos mitybos, mes jau nuo vaikystės sergam sunkiomis ligomis. Todėl dėl netaisyklingos eisenos, laikysenos, o kartais ir gyvenimo būdo, verta apsilankyti masažo klinikoje.

Mano antri namai masažo klinika. Kas vakarą, po paskaitų ir po darbo, bent valandą praleidžiu kūno ir minčių oazėje. Visiškai atsipalaiduoju ir sklandau beveik ore. Jaučiu kaip dilgčioja raumenys, užuodžiu smilkalus ir paskęstu ramioje meditacijoje. Šiuolaikiniam žmogui būtina skirti bent valandą tikro poilsio.  Pamirškit išmaniuosius, brangiuosius ir brangiąsias. Pasirūpinkit savo sveikata kol dar nevėlu. Uždarę kontoros duris leiskitės į meditacinę kelionę. Nešvaistykit laiko ir pinigų menkavertėms pramogoms. Bent porą kartų į savaitę užsidarykite tokioje meditatyvioje erdvėje. Bent tuos du kartus suraskit naujus namus. Fizinė ir dvasinė meditacija suteiks naujų spalvų gyvenimui.

Masažo klinika dažnai siūlo ir kitas grožio ir sveikatingumo procedūros. Karšti įvyniojimai, tampymai, purvo vonios. Papildomos procedūros suteikia jūsų kūnui atsipalaidavimo ir malonumo jausmą. SPA turizmas, gydyklos ir karštieji šaltiniai. Medituokit ir visiškai atsipalaiduokit. Atpalaiduokit raumenis, išsitiesinkit ir nukreipkit minti nuo konfliktų, liūdesio ir nesėkmių. Kartais prisilietimai gydo geriau nei psichologo konsultacijos. Meditatyvios melodijos viso kūno masažas ir eterinių aliejų kvapai.

Antri namai ir artima masažo klinika. Kažkodėl visi galvoja, kad masažo procedūros visiškai elementarios. Ar sunku prisiliesti, atpalaiduoti raumenis? Jei neprofesionaliai masažuojat kūną, galit ne atpalaiduoti o pertempti raumenis. Jei netyčia paspausite ne tą tašką, kūnas nepatogiai susirakins. O kaip jį atrakinti jei nemokat profesionaliai masažuoti? Geriau apsilankykite artimiausioje masažo klinikoje, kur masažo procedūros gydančios ir visapusiškos kaip dvasinę ir fizinė meditacija.

Visiems reikia antrųjų namų, o jais gali tapti ir masažo klinika. Apsilankykit pas stebuklingų rankų ir meditacijų meistrus beveik kūno menininkus. Jie žino tuos stebuklingai atpalaiduojančius taškus. Užtenka vieno prisilietimo ir valandos kūno terapijos, kad pasijustumėt kaip naujas. Kūno ir dvasios terapijos skubančioje visuomenėje tiesiog privalomos. Išjunkit išmaniuosius prietaisus ir įjunkit meditatyviąją būseną. Vos valanda masažo, sugrąžins visas jėgas. Po aštuonių valandų įtampos jūsų laukia valandos atsipalaidavimas jaukioje masažo klinikos aplinkoje. Tai erdvė, kur susijungia kvapai, garsai ir tikslingi prisilietimai. Mes esam kūniškos būtybės, todėl be prisilietimų ir masažo negalim ištverti nei dienos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>